Budaa Ketot : TERIMA KASIH ATAS SEMUA NIE EXBOYPIE :')

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi... Welcome to my blog. Bla..bla...bla... add your own words !


owner

Contact Me

credits
3:09 AM | 0 Cloud(s)
TERIMA KASIH ATAS SEMUA NIE EXBOYPIE :')

Tahukah engkau tahu sayang ? bertapa aku sayang padaamu . Kerna kau insan yang aku cinta selama lamanya . Tapi sebaliknya apa , yang engkau telah berikan padaku . Kasih dan sayang ku tiada pilunya dihatiku . Kini kau berubah , kau tak seperti dulu . Mengapa sayang , engkau jady berginie ? Kini aku menyesal menyintaimu . Bila cintaku dipermainkan , secukup cukupnyaaa . Hampalah hatiku dalam percintaan . Kau membuat tidak mahu cinta lagi sayang . kenapa kau permainkan cinta yang sudah kita bina ? Kini kau dah tak lagi sayang , terus terang lha kat akuu ! Jangan lha engkau menyesakku , Tak sanggup lagi ku menanggung . Dugaan cinta yang kau beri , kat aku . Sakitnyaa hatiku , sampainya hatimu . Kau tidak melayan diriku seperti dahulu . Cuba kau rasakan apa yang aku tengah rasa . Kini pasti kau jugak akan menyesali cintaku . Kini air mataku mulaa mengalir . Engkau masih belum berubah , hang tetap seperti dulu :') . Kini aku meminta maaf , Dengan hatiku dah tertutup buadmu sayang . Lepaskan aku , bebaskan aku , pergilah sayang , jangan kembali lagii . :'(

0 Comments:


Post a Comment